Ez itten kérem egy plágium

2012.03.28. 14:47

Az a helyzet, hogy nem akarnék én ebbe a smittes buliba beszállni. A cucc ki van belezve elölről és hátulról is. Újat írni erről már nem is lehet és nem is kell szerintem.
Ami érdekes lehet, sőt egyenesen mókás, az a hívek reakciója.

Az elmúlt két nap jobber kommentjeiből plagizáltam egy csokorkányira valót:

"Az egész Schmitt ügy arra megy ki, hogy Magyarországot ellehetetlenítsék!"

"Schmitt nem árulta el a zárkatársait /nem is volt börtönben, de más igen/, nem Sukorózott , nem árulta a hazáját.
Én örülnék a legjobban, ha valaki doktori címet kap, akkor az egy feddhetetlen, tudós ember lenne!"

"Hála Istennek! Reméljük, a Köztársasági Elnök úr egészsége nem sínyli meg a rohadék HVG aljas támadását. Fel kell már végre ismerni, hogy már nem az MSZPSZDSZ az úr.
És most mehet a HVG ellen egy kegyetlen megtorlás.
Minden jót, Pali bácsi!"

 

"A Hvg nyomozó bértollnokai valamint a lap rajongói,mind,mind bekaphatják a bekapni valót.
Oda az élvezet bolsikáim."

"Na, libsibolsi palánták, kellett megint nektek egy bődűletes pofon a pofátokba? Megérdemeltétek, rohadt csűrhe banda!!!"

"Én azt gondolom, hogy - szemben az itt megjelent vörös söpredékkel - Schmitt dolgozata nem bírálható el a 2012-ben érvényes szabályok szerint, csakis az 1992-ben érvényes szabályok szerint. Hogy erről nem ugat a vörös média, az bizony egyértelmű manipuláció."

"A ballib oldalnak a D209- és a Gyurcsány-ügy miatt aztán végképp nincs oka valamiféle morális kioktatásra, sőt.
Nem elegáns ügy ez, de evvan, három nap múlva lecseng."

"Óriási öröm olvasni, hogy az a sok szemétláda balliberális, aki csak az országot és annak kormányát képes gyalázni, aki folyamatos hazaárulásban van, most majd megpukkad mérgében. Bolonduljatok meg, mindahányan."

"Jó ez így, ez egy szenvedélyesen igaz doktori disszertáció volt. Fogadd el. Köztársasági elnök: Schmitt Pál. Te pedig tehetelen vagy, írogathatsz amit akarsz, hangyafaroknyit sem számít."

"SP maradjon, de kussoljon! Ahogy ti is."

Hát ja.
Gondolkoztam mit írhatnék erre, de folyamatosan csak az jutott eszembe, hogy bazmeg.
Kevésbé szofisztikált szóhasználattal élve meg szeretném leszögezni, hogy én sem le, sem meggyőzni nem akarom Orbán híveit. Én csak azt szeretném, ha semmi közöm nem lenne hozzájuk, nem azonosítana senki velük. Nem vagyok része semminek sem, amelynek ők. Semmilyen közösség részének nem érzem magam, amelyhez ezek az emberek tartoznak.

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a Neonbagoly Fészke facebook oldalához!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://neonbagi.blog.hu/api/trackback/id/tr34345881

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:53:02

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kzoltana 2012.03.28. 15:02:21

Kósa Lajost meg „doktor”-nak titulálják hivatalos helyeken is, pedig még egyetemi végzettsége sincs:
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1490_dr._kosa_lajos
Magyarhonban mostantól mindenki legyen doktor!

neonbagi · http://neonbagi.blog.hu/ 2012.03.28. 15:06:45

@kzoltana:
Doktor?!
Én úgy tudtam, hogy huszárkapitány.
Még freskón is meg van örökítve.

kzoltana 2012.03.28. 19:48:52

Igen. Doktor huszár doktor.
süti beállítások módosítása