Szénporfalva nyúz

2012.11.08. 16:00

Mielőtt rátérnék a lényegre, idéznék egy kommentpárbeszédet az előző szénporfalvi szösszenetemről:

1 tatabányai
2012. 04. 09. 17:28

Szénporfalvi a jó kurva anyád te pakolós bunkó!
Egy tatabányainak a szarát sem ehetnéd meg !
4. neonbagi
2012. 04. 09. 18:04

@1 tatabányai
Azt hittem, előbb futsz néhány kört, inszinuálgatsz, mintegy pettingszerűen, majd fokozva az önhergelésed, csak néhány válaszom után kezdesz el valóban baszogatni.
Nem így sudribunkó durrbele módon.
Amúgy Tatabányán születtem és 56 éve itt élek. Közéleti emberként és újságíróként tettem már le az asztalra annyit, hogy kettőnk közül inkább neked kéne ezen a szarevéses projekten elgondolkodnod.

Ezt csak azér, hogy az újsütetű lokálpetritok ne hergeljék magukat fölöslegesen.
Amúgy ez egyfajta laza parafrázisos utalásféle a Temesi Ferenc regénycímére, a porra.
Nemmintha magyarázkodni akarnék.
De nem erről akartam írni.
Ide teszek egy másik idézetet, Sziszijózsitól:

"Bazmeg ezek a toborzottak azt se monták arra, hogy a város idén hatvanöt éves, hogyd húzd meg a faszomat. Hát milyen tatabányaiak ezek?"

És télleg.
Má az télleg, hogy hatvanöt éves a város. Rendezvényre én sem emlékeztem. Amikor rákérdeztem gugli brátomra, kiderült, hogy a Tatabányai Leváltár rendezett egy helytörténeti konferenciát és slussz. Végülis ahhoz képest, hogy mimindent ünnepeltek meg már itten, ez se semmi.
De még ez se az, amiről írni akartam.
A helyi nyílvánosságról akartam én értekezni egy picikét. Pontosabban a helyi nyílvánosság egy szeletkéjéről. Az történt ugyanis, hogy a minap megszűnt a város egyik zenés kereskedelmi rádiója, a kékduna. Helyette a magasságos és méltóságos médiatanács az FM 107-es frekvenciát napi 24 órás közösségi jellegű rádió üzemeltetésére pályáztatja újra.
Majd.
Addig is vetélytárs nélkül működhet itten nálunk a másik rádió, a Forrás. A forrásék egyébként az egykori Radír Rádió helyén működnek, gondosan kiradírozva annak még az emlékét is. Ügyvezetőjük a fentebb említett "toborzottak" által megszüntetett helyi közösségi televízió egykori sportszerkesztője, a Fidesz önkormányzati képviselőjelöltje, a párt helyi kommunikációs főnacsalnyikja. Alkalomadtán és szükség szerint szócsőként is fungálnak.
Mosmegerre annamariék odapályáztatnak mégegy közösségit.
Első ijedtemben arra gondoltam, hogy a lakosság kigyensúlyozott tájékoztatása érdekében teret kívánnak engedni a hivatalos állásponttól eltérő véleményeknek is, de ezt hamar elvetettem.
Dehátakkor mi mi a kékeres lónemiszervnek akarnak ezek közösségi rádiót, amikor mindenhol máshol ( lásd Klubrádió ) pont a közösségi helyett zenés kereskedelmit akarnak?
Olyat ráadásul, amit a kiírás tervezetében foglalt feltételekkel gazdaságosan nem is lehet működtetni?
A félig-meddig sajátnak tekinthető rádió mellé konkurenciát telepítenének?
Lesz a szócső meg a még szócsőbb?
Egyszómintszáz, már nincsen itten szénporfalván Radír Rádió, Kék Duna Rádió,  Itthon újság, meg közösségi televízió, van helyettük Forrásszócső, meg A Mi Tatabányánk írottszócső, meg lesz nekünk egy újrádiószócsőnk is.
Én igazán nem akarom rángatni az annamari bajuszát ( ezt csinálja inkább a kozmetikusa ) de jó lenne tudni, hogy miféle simlimutyi lesz ebből mámegin?

P.s.:
Ha valakit érdekel a pályázat tervezete, ezen a linken megtalálja:

http://mediatanacs.hu/dokumentum/154055/pft_tatabanya_1070.pdf


Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a Neonbagoly Fészke facebook oldalához!

A bejegyzés trackback címe:

https://neonbagi.blog.hu/api/trackback/id/tr54897347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása