Elfogtam egy köpcöslevelet

2012.12.05. 17:31

Néha álruhába öltözök és csak úgy röpködök kedvem szerint erre-arra.

bagoly2.JPG

A minap röködés közben elkaptam egy postagalambot, akinél ezt a levelet találtam:

Drága Árpikám!

Mingyá itt a péntek baszki és nekem a régi mantrakészleten kívül nem jut eszembe semmi, amit tolhatnék a sok vadbaromnak a reggeli kosutos, vagyhogyishíjáképpenes mítingen.
Léccilécci aggyá egy bankkártyát (ne a fideszest!) az aktuálisan használt celebpuncidnak, kűdd el valamelyik plázába, aztán rakjál mán nekem össze néhány fasza parasztvakító dumát, mer a régieken már röhögnek hívek is. A helyzet kurvaszar, úgyhogy azér a kurva sok gempáér, amit lehúzol rólunk, igazán felpöröghetnél te is egy kissé.
Naszóval.
Előszöris tisztába kell tenni, hogy a választási regisztráció nem alkotmányellenes, hisz maga az alaptörvény szabályozza. Én csak tudom, hiszen én írtam bele néhány nappal ezelőtt. Ki lehetne találni esetleg, hogy a Jani odafordulna az Alkotmánybírósághoz, meg nem is, ha mégis igen, akkor azok néhány vessző, meg egyéb írásjlel helyét alkotmányellenesnek tartanának, a kétharmad meg átérezve az alkotmányosság fontosságát kijavítaná a feszített munkatempónak betudható sajnálatos hibákat.
Oszt kész.
Ha esetleg valami szarrágó antifelcsútista nemzetközi bírósághoz fordulna és netán igazat adnának neki, azt is meg kellene magyarázni valahogy. Na persze nem a szarrágóknak, hanem a mi megmondóinknak, meg a házitrolloknak.
Ezt a zsidóügyet is rendbe kell tenni valahogy.
Én azt mondtam a Gyöngyösinek, hogy mondjon valamit ami címlapos lesz, erre úgy jártam, mint a lázárjani a matolcsy pirospöttttyös valagú csecsemőjével.
Ez a negyednótás annyit se tudott megjegyezni, hogy izraeli, meghogy kettősállampolgár, így aztán nekiállt zsidózni meg listázni. Lett is akkora balhé, mint ide Azerbajdzsán. A rogántonya meg mehetett exkuzálni hitgyülisekhez, meg a libáshoz. A parlamentben meg pont muszáj voltam válaszolni az egyik listázandónak, de az kevesellte, hogy csak őt akarom megvédeni.
Na árpikám erre köll valami frappáns. Olyan amit bevesznek a zsidók is és megtapsolják a házinácijaim is.
Megaztán ráég a körmömre ez a kultúrizé is. Most, hogy szegény Makovecz nincs már, előkerült ez a fehérhajú belsőépítész az emdéefből, oszt beleburkoltzsidózott egy kicsit ő is a nagy magyar éjszakába. Hogyasszongya micsoda idők járnak, hogy a külföldi cselédsajtó képes még a Konrádot is magyarnak nézni. Pláne művésznek. Na jó, szerintem is nonszensz ez, de azér mégse mondom ki nyíltan, úgyhogy kéne erre is valami fullos árpikám.
A tandíjat is meg kell magyarázni valahogy. Márminthogy a tandíj, az nem tandíj. A hibásgyurcsány tandíja az tandíj. Ráadásul rossz tandíj. Le is népszavazta az én népem. A mi nemtandíjunk jó tandíj. Vagyis jónemtandíj. Vagyvalahogyígy. Erre is kell pár keresetlen szó.
Komplett rendszer köll ide árpikám. Olyan, amit elő tudok adni én is, de a szíjjártó, a gírosz, meg a turbószolár kiflicsücsökina is ellesz vele egy darabig.
Sürgősen várom az anyagot, mer a kérdéseket is be kell magoltatni a házi mikrofonálványommal ottan a kosuton, vagymin.

Hát ennyi. A többit majd pénteken a kosuton. Vagyhogyhíjákon.

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a Neonbagoly Fészke facebook oldalához!

A bejegyzés trackback címe:

https://neonbagi.blog.hu/api/trackback/id/tr324949400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása