Folyt. köv.

2014.05.02. 16:15

Mostakkó az a nagybüdös, hogy előkerűttem.
Nem biztos, hogy mindenki öröme felhőtlen, de ez van.

Vót nekem egy bő hónap, amikor a kapitalizmus építésének rögös útját kényszerűttem taposni keményen.
Bár mondjuk azt a kapitalizmust, amit én építek, azt nyugodtan el lehet dobni.
Ezalatt saccperkábé annyi jutott nekem a világhálóbul, hogy elolvastam a főbb híreket, ránéztem egy pár blogra, aztán szlíping. Vagyisizé... szpátty.
Mosmá úgynézki elessz a meghatározó.
Merhogy közbe volt itten egy választásféleség is.
Aztán alett, ami lett.
Körbeírta ezt már a cseléd és nemcseléd sajtó, a bér és nembér bloggerek hada, a szociológusok, a politológusok és a társadalom sok-sok egyéb heréje szánakozva, vagy örömködve.
Ki-ki.
Kinek-kinek.
Gondúkodtam, én mit írhatnék, de folyamatosan csak az jutott eszembe, hogy bazmeg.
Kész, elbasztuk, maradtak a hatalomban a volt kiszesek, a kiugrott kommunisták, a foggal körömmel védett háromperesek, a vidéki téeszelnökök, meg a pesti szállodaigazgatók.
És velük együtt maradt a túlbuzgó és jellemtelen és idióta csinovnyikhad is.
A köpcös programja meg ennyi: folytatjuk.
Megnyugodhat mindenki folytatni is fogják.
Még a szart is kilopják alólunk.
Aki nem hiszi, kérdezze meg a felcsuti juhászt.
A ballib értelmiség meg fenyegetőleg húzza az orrát felfele, mint plázacica a disznótoron.
Itt tartunk most.
Még kétszer lepörgetjük a szánalmast, oszt lesz egy kis pihi.
Én mongyuk a magam részéről rosszat sejtek, viszont szeretek röhögni.
A baj az, hogy megint magunkon-miattuk.

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a Neonbagoly Fészke facebook oldalához!

A bejegyzés trackback címe:

https://neonbagi.blog.hu/api/trackback/id/tr916107605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekezsu 2014.05.02. 21:52:58

Mosmááá tessék nem eltűnni!

neonbagi · http://neonbagi.blog.hu/ 2014.05.03. 15:15:52

@bekezsu:
Eddig se akartam, remélem már nem fogok mostanában :))
süti beállítások módosítása