Nnna.
Elment.
Az aktivista.
Jól szituáltnak látszó, ötvenközeli fekete hölgy.
Udvarias.
Aláírnám-e fideszes Bencsik János ajánlóívét.
Nem.
Nem én vagyok a kubatovlistáján, hanem az, akitől a lakást bérlem, így kissé tanácstalan.
Vállalnám névvel, hogy nem írok alá?
Természetesen.
Vonalkódos papírt vesz elő.
Név, cím, telefonszám?
Ez utóbbi nem.
Szavazni fog?
Igen.
Kicsit sajnálom, hogy nem kérdezi meg, kire.
Pedig megmondanám.
Témát vált.
Esetleg más a családból?
Biztosítom, hogy a feleségem is ugyanúgy, mint én.
Bágyadtan próbál viccelni:
Esetleg a kutyus?
Gyorsan elhátrál az ajtótól, amikor látja az ábrázatomon, hogy csak udvariasságból nem küldöm az anyjába.
Ajtó becsuk.
A feleségem a hűtő takarásában kajánul vigyorog.

Ps.: Ez iten alább Hell Pista blogtársunk zseniálisan megzenésített és előadott verse.
        Most talán még aktuálisabb, mint amikor írta.


 

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a Neonbagoly Fészke facebook oldalához!

A bejegyzés trackback címe:

https://neonbagi.blog.hu/api/trackback/id/tr885821286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa Damjanovich 2014.03.06. 16:38:48

Helló Bagi!
Én vagyok Jáde. Tetszett az írásod, annál is inkább, mert nálam is jártak volna, de be sem engedtem a lakásba őket, mert még egy légtérben sem szívesen tartózkodom Fideszes belzebúbokkal.
süti beállítások módosítása